13 Temmuz 2009 Pazartesi

Darius Vassell


Uzun zamandır bu konuda bir şeyler yazmak istiyordum ama suların biraz durulmasını bekledim. Bana göre nereden bakarsak bakalım çok önemli transfer. 30 yaşın altında, 22 kez İngiltere milli takımının formasını giymiş, 11 yıldır Premier Lig'de top oynayan bir adamın Ankaragücü'ne hem de beş kuruş bonservis bedeli ödenmeden gelmesi bence çok büyük bir olay. Forma satışlarını falan bir kenara bırakıyorum da sadece takımın basında göreceği ilgiyi bile 2'ye 3'e katlayacak bir transfer bu. Şahsen ben acaba Vassell ne yapmış bu hafta diye Ankaragücü maçını ya da özetini mutlaka izlemek isterim.
Vassell ile ilgili bir başka ilginç özellik de çok fazla istikrarlı olmamasına rağmen takım takım dolaşmaması. Ankaragücü Vassell'in kariyerindeki üçüncü takım olacak. Milli formayla resmi maçlardaki tek golü Euro 2004 elemelerinde milli takımımıza attığı gol. Toplamda ise 6 golü var.
Sonuç olarak Ankaragücü, çoğu kişinin Vassell Esenboğa'ya inene kadar inanamadığı bir transfere imza attı. Açıkçası ben de Vestel Manisaspor'un Denilson ya da Kocaelispor'un Davids hikayesi gibi sonuçlanacağını düşünüyordum bu transfer haberinin. En son İbrahim Ba, Çaykur Rizespor'a geldiğinde bu kadar şaşırdım. Ondan önce de Babangida, Gençlerbirliği'ne kiralandığında. Ama sanki Vassell'in Türkiye hikayesi bu iki futbolcudan daha iyi olacakmış gibi hissediyorum.


Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin