8 Ağustos 2009 Cumartesi

Garip

Çocukluğumuza dair güzel ayrıntılardan biridir bu film. Kaç kere izlediğimi hatırlamıyorum bile. Ne zaman televizyonda görsem ekrana kilitlenir, çocuk oyuncu Ece Alton'a hayran hayran bakar, Kemal Sunal'a büyük bir saygı duyarım. Bugün yine televizyonda gördüm ve bir kez daha sonuna kadar izledim. Şahsen bir çocuk oyuncunun bu kadar katkı yaptığı başka bir film hatırlamıyorum. Ece Alton filmde o kadar şirin ve muziptir ki bu filmi izleyip de keşke böyle bir kız çocuğum olsa demeyen erkek çok azdır. Kemal Sunal'a da ayrı bir parantez açmak gerekir bu filmde. Güldürme ustası, mahkeme sahnesinde yeri geldiğinde hüngür hüngür ağlatabileceğini de göstermiştir. 80 sonrası yozlaşan, benim memurum işini bilir zihniyetine bürünen insanlara karşı onurlu bir duruştur Kemal Sunal'ın bu yıllarda çekilen filmlerde oynadığı karakterler. Ufak tefek haylazlıkları, yanlışları olsa da özünde temiz adamdır bu karakterler. Canı kadar sevdiği, uğruna büyük sıkıntılar çektiği kızının kazandığı milyonların 5 kuruşuna bile dokunmayacak kadar temizdir.

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin