15 Nisan 2011 Cuma

İntiharın Genel Provası


Oyunu bu akşam işyerinden arkadaşlarımla Kadıköy Haldun Taner Sahnesi'nde izledik. Oyundan önce Kadıköy sahilde balık ekmek yiyerek gün batımını izlemek güzeldi. Hele bir de haftanın son işgününü geride bırakmış olmanın mutluluğu da olunca salona keyifli bir şekilde adım attık.

Oyunun yazarı Dusan Kovacevic olduğu için özellikle konuyu çok merak ediyordum. Bir de çok beğendim bir oyuncu olan Bennu Yıldırımlar'ın sergileyeceği performansı merak ediyordum. Ancak Serhat Mustafa Kılıç oyunda öyle bir performans sergiliyor ki hem diğer oyuncuların hem de konunun önüne geçiyor. Serhat Mustafa Kılıç'ın can verdiği 4 kardeş görülmeye değer. 4 farklı karakter, 4 farklı ses tonu, 4 farklı vücut dili, 4 farklı fiziksel görünüm ve 4 farklı kostüm. Hepsi de birbirinden eğlenceli ve keyifli. Oyunu görmeyenlere bu oyunculuk resitalini kaçırmamalarını öneririm.

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin