1 Eylül 2009 Salı

Angels & Demons

Askerliğim sırasında bir arkadaşımın tavsiyesiyle okumuştum bu kitabı. Daha çok yaşanmış olaylarla ilgili tarihi içerikli kitapları seven biri olmama rağmen gerçek dünyanın içine yerleştirilmiş bu kurgu hikayeyi çok beğendim. Kitap hem son derece sürükleyici ve merak uyandırıcı hem de oldukça bilgi verici. Bilim din ikilemine dair felsefi diyaloglar ise kitaba bambaşka bir lezzet katıyor. Okumamış olanlara şiddetle tavsiye edebileceğim bir kitap. Neyse efendim kitabı kısa sürede okuyup bitirdikten sonra bir gün çarşı iznimde internet cafe'de ekşi sözlüğe girmiştim ve sözlük sayesinde filmin de çekileceğini öğrendim. Sinemayı çok seven biri olarak beğendiğim bir kitabın filme çekilecek olması beni çok sevindirmişti.

Filmi bugün kuzenimle birlikte izledik. Tabi ki film, kitap kadar iyi değil. Kısıtlı sürede bazı olaylar yeterince detaylandırılamadan geçilmiş, bazı karakterler ise komple hikayeden çıkarılmış. Ancak ben zaten filmin kitap kadar iyi olmasını beklemediğimden olsa gerek filmi de beğendim. Yani beklentilerimi çok yüksek tutmamam işe yaradı. Sonuç olarak kitabı okurken gözümde canlandırdığım yerleri ekranda görmek güzel bir duyguydu.

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin